Utanç vesikası! Özel bireyin dışlanmasına tepkiler çığ gibi büyüyor...

 

Utanç vesikası!  Özel bireyin dışlanmasına tepkiler çığ gibi büyüyor...


Utanç vesikası!  Özel bireyin dışlanmasına tepkiler çığ gibi büyüyor: Otizmli anaokulu öğrencisinin Anne Ezgi D’nin açıklaması: "Değerli arkadaşlarım, sizlerden canım oğlum için destek bekliyorum. Oğlum Asil, Ahmet Kurt Anaokulu'nda kaynaştırma öğrencisidir. Bugüne kadar önce devlet tarafından kaydının düştüğü okulda sorun yaşandı. Okul değiştirdik. Mevcut okulda kaynaştırma olarak gideceği saatleri kendileri belirlediler. Zaman içinde kahvaltı saati (1 saat) çekildi ve oğlum yemediği halde bekletildi. Ne istedilerse yaptık. Oğlumu bir birey olarak görmeyi bırakın, hiçbir materyal vs. istenmedi bile ki alalım. Sonra yine sınıfı öğleye kaydırıldı. Her gün oğlumun kaynaşmasının ona faydasını izlerken bugünkü mezuniyetle yıkıma uğradım. Oğlumun yaş olarak son şansı ve artık ilkokula (rehabilitasyon tarafından karar verilen okula) devam etmek zorunda. Tüm sene savaş verdik oğlum kaynaşabilsin diye. Bugün mutlu mutlu mezuniyetine gittik. Ancak anladım ki tüm sene oğlumun ismi bile öğrenilememiş. Fark ettiğim anda Asil için gururlanıp ağlarken, yaşadığım hayal kırıklığıyla, mutluluk gözyaşlarım bir anda donakalmamla sonuçlandı. Bıktım artık başkalaştırılmaktan… Artık dayanamıyorum yok sayılmasına özel çocukların."

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen Tıklayınız