Hatay’da yaşayan 17 yaşındaki depremzede bir kız çocuğu 30 yaşındaki bir şahıs tarafından cinsel istismara uğradığını açıklayarak yardım istedi...

 

Hatay’da yaşayan 17 yaşındaki depremzede bir kız çocuğu 30 yaşındaki bir şahıs tarafından cinsel istismara uğradığını açıklayarak yardım istedi...


Hatay’da yaşayan 17 yaşındaki depremzede bir kız çocuğu, yanında çalıştığı 30 yaşındaki bir şahıs tarafından cinsel istismara uğradığını açıklayarak yardım istedi.

Hatay'da 30 yaşındaki M.A.'nın, yanında çalışan 17 yaşındaki depremzede G.S.'ye yönelik cinsel istismarı ses kayıtlarına yansıdı. 13 dakikalık ses kaydının dinleme tutanağına yansıyan konuşmalar istismarı gözler önüne serdi: M.A.: Hadi bırakıyım seni eve G.S.: Midem bulanıyor M.A.; Tamam kalk bi su iç şey yap hadi bak arkadaşım geldi seni bırakacağım geri geleceğim kalk bi yüzünü yıka... (Duyulan sesler itibariyle G.S.'nin lavaboya geçtiği, kusma ve tükürme seslerine benzer sesler çıkardığı duyulmuştur.) M.A.; Hadi G. G. S.: Hiç birşey olmamış gibi bide G. diyor (Duyulan sesler itibariyle G.S.'nin lavabodan çıktığı ses kaydı yaptığı cep telefonundan hışırtılı seslerin geldiği bir süre konuşmaların anlaşılamadığı ve şahsın araba olduğunu değerlendirdiğimiz kapalı alana geçtiği duyulmuştur.) G.S.: Hayır, niye böyle bir şey yaptın, niye cevap vermiyorsunuz? M.A.; Sana seçenek sundum... G.S.: Pişman değil misiniz böyle yaptınız? M.A.; Niye olayım. G.S.: S. (M.A. eşi) ablayı aldatmış oldunuz şuan niye cevap vermiyorsunuz öyle olmuyor mu? M.A.; Kimseyle paylaşacan mı? G.S.: Kimseyle paylaşamam bu durumu çünkü hiç kimse bana inanmaz çünkü herkese kendinizi o kadar çok iyi tanıtmışsınız ki hiç kimse bana inanmayacak... M. A.; Dediğim gibi unut gitsin işine gücüne odaklan o zaman, ben söz verdim bitti yormam seni söz G.S.: Böyle bir şeyi nasıl unutmamı bekliyorsunuz benden M.A.; Unutursun G.S.: Unutamam M.A.; Unutacaksın, unutacaksın. Su içmek ister misin ilk... G.S.: Sizin yüzünüzden ölmek istiyorum M.A.; Saçmalama G.S.: Kendimden midem bulanıyor gerçekten M.A.; Saçma sapan konuşma G.S.: Aklımdan da çıkmıyor değil M.A.; Çıkar, artık çıkar... G.S.: M. abi indirin beni. Beni eve götürmeyin ben gitmek istemiyorum. M.A.; Ya in kendin git eve yada ben seni bırakacağım annene diyeceğim G. rahatsız G.S.: Ben eve gitmek istemiyorum, kendimden midem bulanıyor artık eve gitmek istemiyorum, nasıl yüzlerine bakacağım hayır gitmeyeceğim. M.A.; Artık bitti dönüş yok git eve duşunu al kimse bir şey demez sana yorgunum uyuyacağım dersin hadi anneni çağırttırma bana hadi G. hadi kız bak anneni çağırırım görürler bizi ha iner misin... Özel / @EnesTurbil

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen Tıklayınız