Ekonomist Özgür Demirtaş: "Biliyorum yaşam çok zor. Sonbaharda daha da zorlaşacak...

 

Ekonomist Özgür Demirtaş: "Biliyorum yaşam çok zor. Sonbaharda daha da zorlaşacak...


Ekonomist Özgür Demirtaş: "Biliyorum yaşam çok zor. Sonbaharda daha da zorlaşacak. Dezenflasyon süreci iyice canımızı sıkacak. Alım gücü paramparça olacak. Ama Eğer dayanabilirsek, düzlüğe çıkacağız. Türkiye güçlü ve dirayetli bir ülke, bu kötü günleri atlatmasını umuyorum."

Özgür Demirtaş : ''Polislerin alım gücünün arttırılması lazım. Diyeceksiniz ki diğer meslekleri niye söylemiyorsun? Benim için öncelik iki grupta: 1) Hayatını tehlikeye atan grup ondan sonra da 2) Beynini kullanan grup Polislerimiz ilk gruba giriyor. Alım güçlerinin çok daha yüksek olması lazım.''

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen Tıklayınız