CHP’den Türkiye Ak Gençlik Ocaklarına Büyük Katılım

 

CHP’den Türkiye Ak Gençlik Ocaklarına Büyük Katılım


Yaşar Albayrak, CHP’den Ankara Milletvekili Aday Adayı iken Türkiye Ak Gençlik Ocakları'na katılarak, bu davada tüm gençlerin yanında olduğunu ifade etmiştir. Bunun ardından, Türkiye Ak Gençlik Ocakları Genel Başkanı Gazeteci Ferhat Aydoğan'ın kararıyla, Yaşar Albayrak Genel Başkan Yardımcılığı görevine getirilmiştir.

Yaşar Albayrak kimdir…?

Ben Yaşar Albayrak, 01/01/1974 tarihinde Samsun’da doğdum, aslen Erzurum İspirliyim. 1976 yılında Ankara'ya yerleştik. İlkokulu Halim Şaşmaz İlköğretim Okulu'nda, orta ve lise eğitimimi Esenevler Lisesi'nde tamamladım. Liseden sonra askerlik görevimi Hakkari Dağ ve Komando Tugayı'nda yerine getirdim. 

Ailemin inşaat müteahhitlik işine girdim ve 2002 yılında Albayrak İnşaat Şirketi'ni kurdum. Uzun yıllar Keçiören ve Altındağ bölgelerinde 18 adet bina inşa ettim ve iş hayatıma halen devam ediyorum. 2011 yılı genel seçimlerinde CHP’den milletvekili aday adayı oldum. Aynı yıllarda ülkenin genel sıkıntısı olan Kürt açılımı üzerine bir rapor düzenleyip tüm parti liderlerine sunum yaptım ve "PKK'nin Gizli Zirvesi" adlı kitabı dostlarım yazar İsmail Nacar ve gazeteci Cüneyt Alphan ile birlikte yazdık, ardından tüm ülkenin siyasilerine hediye olarak gönderdik. 

Keçiören'de halen devam eden 700 haneli Laleli Derneği'nin başkan yardımcılığı görevini de yürütüyorum.

Gazeteci Ferhat Aydoğan

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen Tıklayınız