Ne Odtü, ne Harvard ne de Oxford...

 

Ne Odtü, ne Harvard ne de Oxford... 


Ne Odtü, ne Harvard ne de Oxford... Kadıköy İmam Hatip Lisesi mezunlarına devlet kamu kurumlarında her kapı açılıyor. Zamanında okul arkadaşı olan kişiler şimdilerde ülkeyi yönetiyor. Vakfın Başkanı olan Kübra Filikci Türk Hava Yolları’nda Eğitim Başkanı olarak çalışıyor. Vakfın Başkan Yardımcısı Saliha Uysal da İstanbul Üniversitesi’nde doktor öğretim üyesi olarak görev yapıyor. Vakfın bazı kurucuları ve yöneticileri ise şöyle: 

• Fatih Dönmez: Önceki Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı 

• Hilye Banu Değerli: THY’de yönetici 

• Tuğba Işık Ercan: AK Parti İstanbul Milletvekili 

• Bekir Gezer: Dışişleri Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürü 

• Eyüp Özsoy: Önceki dönem AKP Milletvekili 

• Eyüp Sabri Kala: Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi’nde (FSMVU) Öğretim Üyesi 

• Fatma Şengül Kahraman: İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü 

• Hafize Şule Albayrak: Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi’nde öğretim üyesi 

• Hatice Karahan: Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası Başkan Yardımcısı Hatice Kübra Öztürk: AKP Merkez Karar ve Yönetim Kurulu (MKYK) Üyesi, Sivil Toplum ve Halkla İlişkiler Başkan Yardımcısı 

• İhsan Fazlıoğlu: İstanbul Üniversitesi’nde öğretim üyesi 

• Peyami Ömer Özdilek: Ziraat Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş. (Ziraat GYO) Yönetim Kurulu Başkanı 

• Selim Çelenk: 31 Mart yerel seçimlerinde AKP’den Düzköy Belediye Başkan seçildi. Öncesinde de Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Şehit Yakınları ve Gaziler Genel Müdürü olarak görev yaptı 

• Şeref Kalaycı: Eski Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı Bakan Yardımcısı

 (BirGün - @ismailari_ )

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen Tıklayınız