Müge Anlı'ya katılarak annesini arayan Metin Akpınar’ın kızı Duygu Nebioğlu


 

Müge Anlı'ya katılarak annesini arayan Metin Akpınar’ın kızı Duygu Nebioğlu


Müge Anlı'ya katılarak annesini arayan Metin Akpınar’ın kızı Duygu Nebioğlu: “Hepimizin nüfusunda baba adı Erol yazıyor. Erol diye birini tanımıyoruz.” Bu skandal açıklamanın ardından kayıp anne Suphiye Orancı’nın çocukluk arkadaşı yayına bağlanarak, Erol hakkında bildiklerini anlattı: “Aslında konuşmak istemiyorum ama yine de Duygu için bir şeyler anlatmak isterim. Ben Suphiye'nin çocukluk arkadaşıyım. Suphiye, asil, çok güzel, narin, çok tatlı bir arkadaşımdı benim. Onu seneler sonra bile düşünürdüm, programda görünce bu benim arkadaşım Suphiye dedim. Çok iyi bir kızdı. Kalbindeki iyiliği hiç kaybetmedi. Ama baktım hayat yolunda baya savrulmuş. Doğru düzgün bir aile yaşantısı yoktu. Ona sahip çıkan yoktu. Bu sahipsizlik uzun süre sürmüş. Hep bir aidiyet duygusu yaşamak için, bir şeyler yapmış. Erol, mahallenin delikanlısıydı. Onunla bir süre çıktılar. Daha sonra duyduğumuza göre Suphiye'nin çocuğu olmuş. Çocuğu sonra götürüp Erol'un annesine bırakmış. Anne görünce çok sevinmiş. Erol'un ismini nüfusa koyması oradan geliyor diye düşündüm.”

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen Tıklayınız