İYİ Parti Genel Başkan Adayı Müsavat Dervişoğlu: Sizlere yalvarıyorum. Bana bir fırsat tanıyın. Türkiye’nin meydanlarında Tayyip Erdoğan’la hesaplaşmak istiyorum.


 İYİ Parti Genel Başkan Adayı Müsavat Dervişoğlu: Sizlere yalvarıyorum. Bana bir fırsat tanıyın.  Türkiye’nin meydanlarında Tayyip Erdoğan’la hesaplaşmak istiyorum.


İYİ Parti Genel Başkan Adayı Müsavat Dervişoğlu'nun ilk sözleri bu oldu. "Sizlere yalvarıyorum. Allah rızası için diyorum. Bana bir fırsat tanıyın. Türkiye’nin meydanlarında Tayyip Erdoğan’la hesaplaşmak istiyorum."

Dervişoğlu yıllar önce Erdoğan'ın AK Parti kurulurken söylediği sözü tekrar etti. 

İYİ Parti'nin yeni genel başkanı Müsavat Dervişoğlu: "Herkes emin olsun, artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak."




Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen Tıklayınız