İktidarın eğitim çıkmazı! Dindar değil kindar nesil yetişiyor...








İktidarın eğitim çıkmazı! Dindar değil kindar nesil yetişiyor... 



Türkiye'de AK Parti döneminde hiçbir öğrenci başladığı sistemle okulunu bitiremedi. AK Parti iktidarlarındaki yedinci sistem değişikliğinin ayrıntıları, “Bu kadarı da olmaz” dedirtiyor. Milli Eğitim Bakanlığı’nın yeni müfredatı her yönüyle “siyasal İslam ideolojisi” içeriyor. Maarif Vakfı’nın, “İnsani dış politika anlayışı” ile çalıştığı gösterilirken Atatürk ve Alevilik düşmanı yazarlar, “Kültür ve medeniyete yön verenler” olarak geçiyor. AK Parti iktidarlarında hemen her bakan, mevcut eğitim sistemini eleştirdi. Eğitim nitelik kaybına uğradı. AK Parti’nin eski Milli Eğitim Bakanları sil baştan yeni bir sistem inşa etmeye kalktı. (Mustafa Bildircin)


 

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen Tıklayınız