Serdar Ortaç’ın eski eşi Chloe Loughnan...


 

Serdar Ortaç’ın eski eşi Chloe Loughnan...


Serdar Ortaç’ın eski eşi Chloe Loughnan: ''Serdar takılarımı sattı, kumara yatırdı! Kumarı benden çok sevdi. Bazen sabah kalkıyordum kocam Kıbrıs’a kumar oynayama gitmiş. O zamanlar sürekli ailemin yanına dönüyordum insanlar beni suçladı. Ben Serdar’a güvenmedim, hiçbir zaman kendimi rahat hissetmedim. Ailemi görmeye gidiyordum İrlanda’ya dönüyordum, takılarım gidiyordu. En son resim çekmeye başladım takılarımı. Benim kocam gidip takıları satıp, kumar oynuyordu.''

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen Tıklayınız