Kübra Par: Akşener'in sözleriyle ilgili İYİ Partili üst düzey bir yetkiliyle konuştum...


 

Kübra Par: Akşener'in sözleriyle ilgili İYİ Partili üst düzey bir yetkiliyle konuştum...


Kübra Par: Akşener'in sözleriyle ilgili İYİ Partili üst düzey bir yetkiliyle konuştum: "Dün konuştuğum İYİ Partili üst düzey bir yetkili 'Meral Hanım İstanbul ve Ankara'da ayrı aday çıkarmayı ciddi şekilde değerlendiriyor' dedi ve ekledi: 'Bizi CHP'nin uydu partisi olarak konumlamak istediler. Bizim bu cendereden kurtulmamız lazım. CHP'nin kongresi olacak, İmamoğlu ne yapacak hepsi su götürür, bekleyip görmek lazım. 2019 yerel seçimlerinden sonra İYİ Parti ne aldı? İBB'de İYİ Parti'nin iki genel müdürlüğü var, Ağaç AŞ. Diğeri de Güvenlik AŞ… Başka hiçbir genel müdürlük yok.' Bütün bu konuşmalardan benim çıkarımım şu… Eğer ki CHP, İYİ Parti'ye 'İstanbul'u ben alıyorum, Ankara'yı sana bırakıyorum' ya da 'Antalya ve Mersin'i ben alıyorum Adana'yı sana bırakıyorum' gibi cazip bir teklifle giderse işin rengi değişir. Aksi halde Akşener ülke geneli oylarını artırma ve üçüncü yol açma hedefiyle CHP’den ayrı bir yol seçebilir."

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen Tıklayınız