İYİ Partiden tasviye edilen Türk Milliyetçileri ne dedi...


 

İYİ Partiden tasviye edilen Türk Milliyetçileri ne dedi...

İYİ Partiden tasviye edilen Türk Milliyetçileri ne dedi: Yusuf Halaçoğlu: "Türkiye'yi Türkler yönetsin dedim İYİ Parti yönetimi karşı çıktı bunun neresi kötü?" "Meral hanım merkez partisi haline getirdi partiyi. Ben bunu kabul etmiyorum. Vatanseverlik temeli üzerine dayalı bir parti istedim. Onlar farklı düşündü..." "Orada bir konuşma yaptım. Dedim ki 'Hani iktidar olmak istiyordunuz, hani yüzde 17,5 kemik oyunuz vardı? Hani cumhurbaşkanı olacaktınız, olamadınız. 

Ama hala başarılıyız diyorsunuz. O zaman ne farkı kaldı geçmişteki partimizden' dedim. Buna 'Meral Hanım'dan istifa ediyorum' cevabı aldım. Sonra herkes koşuşturdu, baktım tekrar genel başkan oldu, ben de istifa ettim. Güven tazelemesi gerektiğini söyledim, bundan dolayı uyuşmadık. Bu benim anlayışıma ters geliyor. Ben bir muhalefet partisinin 'Başarılıyım' diyorsa hep muhalefette kalmaya rıza gösterdiğini düşünüyorum." 

Ümit Özdağ: Sayın Akşener, “CHP’den 15 milletvekili aldım. Bedel ödemekten bıktım” demiş. Bu açıklama gerçekleri yansıtmıyor. CHP, 15 milletvekili karşılığında iYİ Parti’den bedel istemedi. Şimdi olayların gelişmesini özetleyeyim. İYI Parti’nin seçimlere sokulmaması için Ankara’da gizli bir toplantı yapıldığı ve karar alındığı bilgisi bana ulaştı.Bu bilgiyi Akşener ile paylaştım. Akşener bunun üzerine Kılıçdaroğlu ile görüştü ve TBMM’de grup kurarak seçime girmek için 15 milletvekili istedi. Kılıçdaroğlu çok istekli davranmamış. 

Akşener’in bana söylediğine göre “Basına bu talebimi anlatır ve sizin reddettiğinizi açıklarım” demesi üzerine Kılıçdaroğlu kabul etmek zorunda hissetmiş. Meral hanım yalan söylüyor!" "Ben Atatürk çizgisinde Türk Milliyetçisiyim Atatürk'ten taviz vermem fetöcülerle çalışmam İdris Naim Şahin, Buğra Kavuncu gibi adamlarla(!) çalışmam!" "Başarısız oldular şimdi milliyetçilik yapma zamanı onlar için. Günaydın. 

Kusura bakma Milliyetçilik istek bir şarkı değil. Atatürkçülük istek şarkı değil!" "Masadan kalkarken çok ağır şeyler söyledi. Terör masası dedi, kumar masası dedi. Şimdi masa ya terör masasıdır ya kumar masasıdır ya da değildir. Eğer terör masası ya da kumar masası diye kalkıyorsan geri dönmeyeceksin." "İYİ Parti bu kadar para, medya gücüne rağmen başarısız oldu. Partinin bir doktrini, ideolojisi yok." 

Yavuz Ağıralioğlu: " Ben kendimi partimdeki arkadaşlarıma, partime yük olmaktan çekiliyorum. Terörün gölgesinin düştüğü yerde olmayacağımı ifade ettim" 

Musa Ertugan "Oğlunun mv. yaptığı kişiler." "Sinan Oğan ile ilgili nasıl bir tuzak kurdurmak istediğini sen söyle." "Sandık oylamalarında hileye müsade." "Emeklerimiz Üzerinden Milletvekili borsası oluşturmuşsunuz. Tekrar söylüyorum siz siyasi emek dolandırıcısınız." 

Av. Ethem Baykal: 'Siyasette Benjamin herkesi bozar. Cumhurbaşkanlığını kaybedince kahkaha atan insanın ya akıl sağlığında sorun var ya da başka bir hesabı var'. 

Mehmet Başaran: "Her ne kadar 'tokatçı' Meral Akşener'den darbe yemiş olsam da Millet İttifakından ayrılmam. Oyum CHP'ye..." 

Aytun Çıray: "Meral Hanım siyasi canlı bomba gibi davrandı." "Oyların düşmesinin temel nedeni Akşener'in masadan kalkması." 

Taylan Yıldız: "Bilinsin isterim ki benim kişilerle hiçbir zaman meselem olmadı. Benim başka bir meselem var: Ankara’nın gençleri duymaması meselesi…" 

Emine Küçükali: "Para ve menfaate dayalı ilişkilerin emeğin kutsallığına tercih edildiğini, tek vasıfları yakınlara yakınlık olanların ışık hızıyla mevzi kazandığını 'başkaları adına utanarak' gördük" 

Ahat Andican:  “Ne yazık ki bugün geldiğimiz noktada İYİ Parti Yönetimi ile siyasal ve yapısal açıdan uyumlu bir çalışma yürütme imkanı kalmamış durumdadır”   @kültigin

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen Tıklayınız